Quake Champions – villám bétateszt

Ugyan egyelőre még csak zárt béta van, azt kell mondjam, hogy egész jó irányba halad a Bethesda “remake”-je, a Quake Champions. Aki regisztrált a játékra, úgy körülbelül egy hónappal ez előtt, az már második alkalommal próbálhatta ki a játékot a hétvégén. Mi is így tettünk, lássuk érdemes lesz-e letölteni a megjelenés után.




Noha sosem voltam egy professzionális Quake játékos, mindig is imádtam amikor összeültünk a haverokkal, és a harmadik résszel a gépünkön egy több órás ökörködésbe fogtunk. A legtöbbször mi csak a Deathmatch (mindenki lövi a másikat) játékmódot választottuk, így biztosítva azt, hogy ne legyenek klikkek a csapatban. Nos a Quake Champions ezt az élményt hivatott visszaadni.

Jelenleg kilenc különböző karakter közül válogathatunk (Nyx, Scalebearer, Anarki, Slash, Clutch, Galen, Ranger, Visor, Sorlag), melyekhez két különböző játékmód (Deathmatch és Team Deathmatch) tartozik, valamint visszaköszön a jól bevált fegyverarzenál, amely a megszokott hat különböző stukkert (Heavy Machinegun, Super Nailgun, Super Shotgun, Rocket Launcher, Lightning Gun, Railgun) tartogatja számunkra.

A készítők nem bíztak semmit a véletlenre. Nem akartak valami új extravagáns játékot alkotni, sem pedig teljesen megreformálni az egésznek a mechanikáját, egyszerűen jobb grafikával és pár újítással ugyanazt kapjuk, ami már olyannyira a szívünkhöz nőtt.

Az egyik ilyen újítás, a teleport. Alapértelmezetten 20 másodpercenként tudunk az “F” billentyű lenyomása után egy kis elektrogömböt kilőni a kezünkből, amely a kamera irányába repül el, majd újbóli leütés után a karakterünk odateleportál ahol éppen ez az gömb van, ezzel is még pörgősebbé téve a játékmenetet.

Bár a Quake Champions teljesen ingyenes lesz, természetesen azért lesz “játékon belüli vásárlás” része. Ez jelenleg a különböző karakterekben és skinekben merül ki, ugyanis alapból csak a Ranger lesz elérhető mindenki számára. Ez elsőre persze kicsit rémisztő lehet, de elkeseredésre nincs okunk. Azoknak a játékosoknak, akik nem kívánnak pénzt áldozni a QC-ra, nem kell mást tenniük, mint játszani. Ugyanis itt jelentkezik egy lényeges hasonlóság egy másik cég hasonló típusú játékával (Név szerint: Overwatch).

A napi küldetéseket teljesítve Quake-pontokat kapunk, amelyből 5000-et összegyűjtve, megvásárolhatunk egy tetszőleges karaktert 1 napi használtra. Emellett pedig minden szintlépés után ládákkal jutalmaz minket a játék, amik különböző skin részleteket (Egy páncél, egy fejvédő, stb…) rejtenek magukban az egyes karakterekhez.

Én leginkább a Deathmatch játékmódot próbálgattam, mert itt egy picit több sikerélményem volt solo játékosként.

A TDM módban lejátszott 3-4 meccs után olyan érzésem volt, hogy oda majd egy esetleges jó premade kell ahhoz, hogy az ember igazán élvezni tudja. De természetesen aki vállalkozó szellemű és elég ügyes az FPS játékokban annak csak ajánlani tudom azt is.


Mindent egybevetve, ha még nem regisztráltatok a bétára, akkor ezen a linken meg tudjátok tenni. Mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy ne hagyja ki.

Értékelés:

[fb_button]

5
Szólj hozzá! Számít a véleményed és regisztrálnod sem kell!

avatar
3 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
soldiersdrrenegadepestisracRichárd SzabóGhostProphet Recent comment authors

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

GhostProphet
Vendég
GhostProphet

A teleport skill az kimondottan a Rangerhez tartozik, ebből a szempontból kicsit pontatlan a cikk, mert úgy lett megfogalmazva, mintha minden hőssel lehetne teleportálni. De minden hősnek van saját ability-je, ezzel az infóval még kiegészíteném a cikket

soldiersdr
Vendég
soldiersdr

Tudom hogy minden a pénz de inkább lett volna 5000ft a játék és úgy kellet volna megcsinálni hogy egy karaktert akkor kapsz meg véglegesen ha megölöd x – szer! Karakterekként változó! A pályák ugyan csak időtartamhoz kötöttek plusz még Ranghoz! Egy bizonyos rang után nyílik meg egy pálya! Na de ezek nyilván nem egyszerű elérni hanem lenne olyan pálya amihez több 1000 óra is kellene és olyan karakter amihez 1 millió ölés meg ilyesmik! Tudom hogy a nem dolgozó gazdag gyerekek hamar megjárják de szerintem ez olyan lenne amiért érdemes a játékkal játszani! lenyomok pl 40 meccset azt kapok 1… Tovább is van (hozzászólás lenyitása) >>>

renegadepestisrac
Vendég
renegadepestisrac

Nekem kicsit csalódás.
Keményen toltam a quake-t fiatal koromban.
Szerintem a CTF adta a savát borsát a játéknak.
A death match csak agyatlan lövöldözés.
Szóval fura volt több mint 17 év kihagyás után azt látni, hogy izgalmas játékra nincs lehetőség benne, csak adrenalin hajszolásra.